reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Slávka Malíková

Slávka Malíková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám plnú hlavu myšlienok, ktoré sa vo mne sem - tam búria... aby mi hlava nepraskla potrebujem niečo vypustiť... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

„Zabudol vôl, že teľaťom bol...“

Slávka Malíková

„Zabudol vôl, že teľaťom bol...“

Nikto učený z neba nespadol. Všetko čo vieme, sme sa museli len naučiť. Aspoň my obyčajní smrteľníci. Veľa sme sa naučili od svojich rodičov a mnohému od svojich učiteľov. Veľa z toho, čo vieme, sme sa naučili len tak. Pokusom a omylom. Možno i na vlastných chybách, pri ktorých padáme na vlastný nos. Nikto nevie všetko. Ak si to i niekto o sebe myslí, je dosť pravdepodobné, že si nedovidí na konček svojho nosa.

  • 25. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 474x
  • 1
Tak za toto ťa upália na hranici ako bosorku!

Slávka Malíková

Tak za toto ťa upália na hranici ako bosorku!

Nie sú sprosté deti! „Sprostí“ sú niektorí rodičia detí... „No tak to už je iná káva. To presa nebudeš môcť ani uverejniť. Čo ti hrabe? Toto keď napíšeš, tak ťa ukameňujú alebo upália na hranici ako bosorku!“ Tak toto som si dnes vypočula od jednej mojej kolegošky v práci, keď som jej povedala, že to sem hodím. Ak ste čítali môj článok o sprostých deťoch v škole, berte toto ako jeho voľné pokračovanie. A prosím vás takto to vážne chodí...

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 464x
  • 8
"Sprosté" deti v školách!

Slávka Malíková

"Sprosté" deti v školách!

Ten titulok je trochu tvrdý? Azda sa to ani nehodí?

  • 23. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 332x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu